krijt kruisje
De kostprijs van een website bevat twee delen. Aan de ene kant is er het systeem. Aan de andere kant is er de inhoud. Elk heeft z'n prijs.

toronto dominion centre
E-mailmarketing is een bruikbare tool om content op bestemming te krijgen. Kun je zomaar een aanloop inzetten op een e-mailcampagne? Let op je tellen.

jongeman met gitaar
Gewiekste marketeers hanteren verschillende marketingtechnieken. Maak kennis met de information bias en ontdek hoe jouw blog hier gebruik van kan maken.

winkelwagentje
Marketing zelf doen? Door te weten waarmee je moet beginnen, weet je waaraan je begint. Zo rij je met jouw digitale winkelwagentje naar meer omzet voor jouw praktijk of kantoor.

london underground
Advocaten, notarissen, geneesheren… ze zijn niet gekend voor het gebruik van klare taal. Klare taal begint bij regels. Klare taal krijgt je door teksten genoeg te laten rusten, maar niet teveel. Marketing zonder reclame? Dat draait op klare taal.

deurklopper
Cliënten of patiënten komen niet zomaar binnenwandelen in jouw kantoor of praktijk. Ze komen met een verhaal. Dat werd stap voor stap opgebouwd. Op een bepaald moment haak jij in. Het start bij een relatie. Het mondt uit bij een klant.

typemachine lettera 22
Typemachines blijken niet meer dan een voetnoot in de geschiedenis van het geschreven woord. Ooit zag het er anders uit. Ze waren het icoon voor het ambacht van de auteur. Schrijven was een metier waar met afgemeten tikken en einderegelbelletjes een indruk van labeur aan bleef kleven.

noppenfolie
Serendipiteit is het onverwacht vinden van iets bruikbaars, terwijl je naar een andere oplossing op zoek bent. Horace Walpole introduceerde het woord in de 18de eeuw. Het begrip komt uit een verhaal over de drie prinsen van Serendip, de oud-Perzische naam van Sri-Lanka.

kameel
Na een Turing-test uit 2014 was 30% van de juryleden ervan overtuigd dat Eugene Goostman een mens was. Goostman was echter een chatbot. Een clevere wetenschapper kwam erachter toen hij vroeg hoeveel benen een kameel heeft. Eugene antwoordde dat het iets tussen de twee en vier was…

onbekende man
Boeken zijn de materiële vertaling van een idee. Ze zijn de uitgelezen manier om een visie in de hoofden van jouw doelgroep te installeren. Maak er gebruik van voor de marketing van jouw vrije beroep, enkel als het waarde heeft.

Meer weergeven