missers voor jouw marketing zonder reclame

Van de honderd dingen die je doet, is er slechts ééntje die werkt. Helaas kun je niet voorspellen wat dat zal zijn. Dat vertelde ooit een reclamegoeroe.

 

Een glad excuus voor het verkwisten van jouw marketingbudget? Leer de missers kennen, om ze te vermijden. Elke derde maand serveert MZT er een, enkel via e-mail.




→ Marketing zonder reclame krijg je niet vanzelf. Eerst inschrijven, dan bevestigen.


voor jouw privacy wordt goed gezorgd

Wanneer je inschrijft voor deze e-mails, komen jouw gegevens terecht in een database. Deze database is op de best mogelijke manier beveiligd. Je kunt op ieder ogenblik vragen wat ik van jou geregistreerd heb en je kunt bij iedere mail ook uitschrijven. In geen enkel geval geef ik jouw gegevens door aan derden.


Waarom ik de missers niet op social media gooi? Omdat ik rechtstreekse relaties waardeer. Die geef ik graag iets exclusiefs. Social media moet je gebruiken waarvoor het dient. Exclusiviteit maakt daar geen deel van uit.