Misschien experimenteerde je ooit met een gratis account bij Mailchimp, Brevo, Mailjet, Campaign Monitor, … Leek allemaal zo'n gedoe: lijsten importeren, template opzetten, inschrijvingen, … en dan zijn er ook nog eens al die privacyregels.
Sitebezoekers wil je laten inschrijven voor je nieuwsbrief. En ook de bezoekers van je zaak zijn welkome abonnees. Via een QR-code verwijs je naar een inschrijfpagina. Die pagina kun je ook nog eens delen op je socials. Handig, want zelfs via je e‑mailhandtekening link je ernaartoe.
Er kroop al heel wat tijd in het opzetten van je mailplatform. Transactionele en marketingmails worden haarfijn voorbereid. Doe je allemaal zelf, geen probleem. Alleen lijkt de openrate van je e-mailings zo laag (< 30%). En van klanten hoor je dat ze je mails niet ontvangen. Of erger nog: ze belanden in de spamfolder.
Je wil een plan. Je wil automatisaties. Je wil mailen in meerdere talen. Je wil mailings die resultaten opleveren. Je wil campagnes volgens de regels van de kunst. Je wil je nieuwe klanten telkens toevoegen. En jij klikt níét op de verzendknop die jouw mail naar duizenden ontvangers stuurt …
Licentie .be, .nl, .fr, .eu of .com bij Combell (+ mailbox van 1 GB)
Pakket van 5 handtekeningen bij MySignature
Je wil mailen met je eigen domeinnaam. Microsoft Outlook, Google Workspace, Apple Mail, … dat weet je nog niet. Moet wel op je laptop én je mobieltje komen. POP of IMAP, wat is dat? Voor al je medewerkers ook een eigen mailadres, graag. En als je op vakantie bent: een out-of-office inschakelen (en nadien terug uitschakelen).
Europees mailplatform waar je al een heel eind mee komt.
Lijstvalidatie voor e-mailadressen en extra deliverability tools
Starten met een nieuwsbrief, welkomreeks of promotionele mails? Ik zet een mailplatform voor je klaar.
Al aan de slag met e-mailmarketing en je wil weten of het beter kan? Ik leer je hoe je campagnes opzet en verstuurt.
Wil je e-mailings verzenden voor je bedrijf? Maar je hebt geen tijd? Profiteer van m’n ervaring.