MZT

E-mailmarketeer van een andere generatie


Verwacht je een millennial? Nerdy met bril en hoody, woonachtig in cyberspace? Die in een kort salvo een volle lading technische termen op je afvuurt?


MZT is Peter T'Hooft, generatie X. De bril staat erop. Voor het overige neem ik je mee naar 1988. Toen viel ik in een bad digitale toverdrank. Een overdosis die ondertussen uitgewerkt is. Ik schakel terug soepel van digitaal naar analoog en omgekeerd.


In de voorbije dertig jaar was ik als ondernemer actief in drie bedrijven. Steeds iets met marketing en communicatie. Daar liggen m’n roots.

Met online marketing naar
duurzame klantenrelaties

Met MZT geef ik m'n ervaring vrije loop. Om online marketing ineen te puzzelen voor lokale ondernemers die geen tijd hebben. Zo maakt mijn expertise bij m’n klanten ruimte voor verademing.


Online uitmunten, dat is de richting. Stabiele resultaten voor lokale bedrijven en vrije beroepen, dat is de bedoeling.

SCHRIJF IN OP M'N PERSOONLIJK E-ZINE

Ik werk snel

Als je me iets vraagt, zorg ik er eerst voor dat ik begrijp wat je bedoelt. Omdat ik zelf de handen uit de mouwen steek, krijg je dan snel een eerste voorstel.

Ik kijk vooruit

E-mailmarketing is een waardevol onderdeel van je marketingmix. Dankzij m'n brede kennis kan ik alles een plaats geven, met focus op jouw doel.

Ik ben betrouwbaar

Je kunt op me rekenen. Ik maak een punt van eerlijk zaken doen. Niet alleen op papier, ook in de praktijk kunnen klanten op mij vertrouwen.

Dan zeg ik neen

Ik werk niet voor concurrerende zaken, kantoren of praktijken. Dat zou niet eerlijk zijn. Je hoort bij het eerste contact of iemand je voor was. Wachtlijst? Dat kan ook.


Ik ga niet meer mee in opdrachten waar ik geen toegevoegde waarde kan leveren. Eerst komt de test, daarna volgt de les … zo gaat dat met ervaring. Deze les vergezelt me tegenwoordig overal.


Ik laat me ook niet inschakelen voor projecten die misleidend of niet ethisch zijn. Wat daar allemaal onder valt bepaal ik à la minute. Maar je snapt wel wat ik wil zeggen.

MZT in het kort, kan dat?

Boodschappen helder overbrengen naar klanten en andere geïnteresseerden? Het wordt er niet makkelijker op. Bovendien gebruiken ondernemers de verkeerde tools. Of erger nog: ze hanteren de juiste tools verkeerd. Verliezen tijd en geld. Lijden ook nog ‘ns gezichtsverlies. Gevolg? Hun klanten kiezen voor concurrenten. Jammer, helaas en finito.


Wat wel werkt? E-mailmarketing spreekt direct je doelgroep aan. Doe je ‘t goed, dan win je hun vertrouwen, stap voor stap. Vraag dat maar aan ondernemers die mij als e-mailmarkeeter inschakelen. Ze bouwen met zinvolle campagnes duurzame relaties op. En nog iets: ze kijken met een brede glimlach naar hun MZT – dat is omzet, klinkers uitverkocht én de naam van mijn bedrijf.

logo erik dams

Alles is copy

Daar heb je een writer voor nodig. Erik is m'n vaste copywriter. Sinds 1994 zoeken we naar de juiste woorden. Concepten bedenken, acties schrijven, teksten herschrijven: we werken nog steeds gesmeerd samen. Goeie copy is als olie voor elke bedrijfsmotor. Ook die van jou!


Puntje op de i: Eriks logo is een ontwerp van mijn hand.

BEZOEK ERIKS SITE
Share by: