Woorden laten werken met slimme services

MZT zorgt voor stabiele omzet bij lokale ondernemers en vrije beroepen. Ik laat woorden hun weg vinden in de hersenen van klanten. Ze komen er binnen via landingspagina's, blogs, social media, e-mailings, advertenties …

 

Twee factoren zijn fundamenteel om deze formule te laten werken: een passende context en een pakkend verhaal. Dat puzzel ik ineen, met een beproefde methode en geslepen expertise.

marketing leren


Sterke landingspagina's & boeiende blogs

MZT produceert verse content voor jouw site. Zo zet je in op contentmarketing of campagnes. Concept, redactie, copy, beeldmateriaal … je krijgt het geserveerd volgens plan én als het nodig is.

 

= Een landingspagina voor een promotionele actie

= Een informatieve blog die ook scoort in Google

= Een realisatie of case om jouw aanpak te etaleren

→ Is jouw site mee? Met zinvolle inhoud, zonder tijdverlies?



Gestroomlijnde e-mailcampagnes

Op zoek naar blijvend resultaat? Zet in op e-mailmarketing. Verzamel e-mailadressen. Verzend mails waar ontvangers naar uitkijken. Met MZT leef je meteen de voorwaarden na die GDPR voorschrijft.

 

= Een informatieve nieuwsbrief

= Een heldere welkomserie

= Een zinvolle klantenbevraging

→ E-mail je met stijgend succes? Volgens de regels van de kunst?



Onoverkomelijke extra's

Soms is gewoon doen niet genoeg. Dan moet je een tandje bijsteken. Betalen om in beeld te komen. Gebruik maken van social media. Je positie in Google verbeteren.

 

= Google Ads campagnes opzetten en onderhouden

= Berichten posten en pushen op social media

= Linkbuilding voor betere zoekmachineranking

→ Haal jouw marketing alles uit de kast? Blijven er geen kansen liggen?


omdat marketing makkelijker wordt

Je kunt vliegen. Alleen jij, niemand anders. Dat is een voordeel. Zodra iedereen het kan, is jouw voordeel weg. Het valt als een baksteen uit de lucht.

 

Dezelfde vlieger gaat op voor jouw marketing. Zodra iedereen een site heeft, e-mailings verstuurt, viraal gaat … sta je weer even ver.

 

Om oog te krijgen, moet je grenzen verleggen. Weten hoe je woorden nog beter aan het werk kunt zetten. Zodat jouw campagnes nog meer aanzien genieten.

grote ogen opzetten

→ Onmogelijk? Zeker als je dat zelf gelooft.