'T is een contentmarketeer

peter t'hooft, contentmarketeer

Mijn naam is Peter T'Hooft. In 1988 viel ik in een bad digitale toverdrank. Straffe verhalen, daar had ik eerder al iets mee. Contentmarketing is dan ook een vanzelfsprekend neveneffect.

 

In 1991 startte ik m'n eerste bedrijf, busybee. Deze grafische studio leidde ik samen met een gelijkgezind medevennoot. In 2008 verkocht ik m'n aandeel, toen busybee fuseerde met een communicatiegroep.

 

In 2000 startte ik een tweede bedrijf, INXCO. Dit digitaal marketingbureau ging op in Primetime Communication, in 2016. Daar ben ik via MZT verantwoordelijk voor de organisatie en ontwikkeling van de cel digitale marketing.


BLOGGEN OVER BLOGGERS

In 2000 publiceerde ik m'n eerste blog. In navolging van copywriter Erik Dams, tikte ik m'n hersenspinsels over het internet uit in 'verse kronkels'. Sinds 2017 blog ik over bloggers op CATAbLOG, een verzamelsite voor Nederlandstalige blogs.


het verschil maken voor vrije beroepen

MZT wil advocaten, architecten, dokters, tandartsen, apothekers, kinesisten, notarissen, revisoren, boekhouders… die het verschil willen maken, het verschil ook laten maken. Vrije beroepen die vorm geven aan de markt van morgen, kunnen op m’n marketinginbreng rekenen.

 

Zowat alles wat bij digital marketing komt kijken, is mij vertrouwd. Strategie, design, sitebouw, copywriting, zoekmachineoptimalisatie, Google Analytics, AdWords, social media, e-mailmarketing, automatisatie…

 

Dat ik wat kan, betekent niet dat ik alles moet doen. Beter samenwerken is taken verdelen, zodat resultaten zich vermenigvuldigen. Bestaande partners en jouw eigen inbreng, daar zet ik graag m'n schouders onder.

 

Ook dat nog. Ooit schreef ik mee aan boek: Marketing voor vrije beroepen.

→ Het wordt nooit makkelijker. Het wordt alleen beter.