een internetmarketeer van de andere generatie

internetmarketeer

Verwacht je een millennial? Nerdy met bril en hoody, woonachtig in cyberspace. Die in een kort salvo vier technische termen afvuurt?

 

Ik ben Peter T'Hooft, generatie X. De bril staat erop. Voor het overige neem ik je mee naar 1988. Toen viel ik in een bad digitale toverdrank. Een overdosis die ondertussen uitgewerkt is. Ik schakel weer soepel van digitaal naar analoog en omgekeerd.

 

In de voorbije dertig jaar verkocht ik drie ondernemingen. Steeds iets met marketing en communicatie. Die had ik daarvoor opgestart.

 

MZT doe ik alleen. Hier gun ik m'n expertise en ervaring vrije loop. Om onlinemarketingtools te monteren voor mensen die er ook iets over willen leren.

 

Marketing zonder reclame, dat is de richting. Gezonde omzet voor vrije beroepen, dat is de bedoeling. MZT staat dan ook voor omzet, klinkers uitverkocht.


OVER Realisaties en referenties

Ik zal ze niet zomaar geven. Namen in het rond strooien doe ik niet. Wie eerst was, kan mij vertrouwen. Discreet? Dat ben jij vast en zeker ook.



OVER ConfratErs en collegæ

Ik werk niet voor concurrerende kantoren of praktijken. Dat zou niet eerlijk zijn. Je hoort bij het eerste contact of iemand je voor was. Wachtlijst? Dat kan bij mij ook.


in het plaatje passen

Je bent accountant, advocaat, architect, arts, kinesist, logopedist, notaris, revisor, tandarts… Je wilt het verschil maken met jouw vrije beroep. Dat wil je in beeld brengen bij cliënten of patiënten. Online, zo klikt het vandaag.

 

Jouw inbreng telt. Zo werk ik graag samen. Taken verdeeld, zodat resultaten zich vermenigvuldigen. Dat maakt het plaatje compleet.

camera

→ Het wordt niet makkelijker. Het wordt wel beter.