een internetmarketeer van die andere generatie

internetmarketeer

Verwacht je een millennial? Nerdy met bril en hoody, woonachtig in cyberspace. Die in een kort salvo vier technische termen afvuurt?

 

Ik ben Peter T'Hooft, generatie X. De bril staat erop. Voor het overige neem ik je mee naar 1988. Toen viel ik in een bad digitale toverdrank. Een overdosis die ondertussen uitgewerkt is. Ik schakel weer soepel van digitaal naar analoog en omgekeerd.

 

In de voorbije dertig jaar verkocht ik drie ondernemingen. Steeds iets met marketing en communicatie. Die had ik daarvoor opgestart.

 

MZT doe ik solo. Hier laat ik m'n expertise en ervaring de vrije loop. Om onlinemarketingtools te monteren en onderhouden voor mensen die er ook iets over willen leren.

 

Marketing zonder reclame, dat is de richting. Gezonde omzet voor vrije beroepen en lokale handelaars, dat is de bedoeling. MZT staat dan ook voor omzet, klinkers uitverkocht.


Realisaties en referenties

Ik kom gepakt en gezakt met een kwarteeuw marketingbagage. Ettelijke opdrachtgevers passeerden de revue. Ze zochten naar uiteenlopende oplossingen voor marketing en communicatie. Vaak leverde ik een succes af. Af en toe was het ook eens minder.

 

Ervaring bouw je op. Toppers zijn de bakstenen, een flop de specie. Ik communiceer steeds rechtuit over wat werkt en wat niet. Zo deel ik m'n bagage. Daarom kan ik nog steeds met alle klanten van vroeger door één deur.

 

Via deze klanten was ik actief in verschillende sectoren, markten, situaties… Dankzij de ervaringen die ik opdeed, weet ik ondertussen waar ik toegevoegde waarde kan leveren. Stemmen we op dezelfde golflengte af? Dan zal ik graag enkele realisaties en referenties met je delen.



concurrenten, ConfratErs en collegæ

Ik werk niet voor concurrerende zaken, kantoren of praktijken. Dat zou niet eerlijk zijn. Je hoort bij het eerste contact of iemand je voor was. Wachtlijst? Dat kan ook.


in het plaatje passen

Je bent handelaar of vrije beroeper. Je wilt het verschil maken in de markt van vandaag. Dat wil je in beeld brengen bij klanten, cliënten of patiënten. Online, zo klikt het nu.

 

Dat plaatje is pas compleet als je ook aan deze voorwaarden beantwoordt:

 

1 / Jouw meerwaarde is markant, dat is de essentie van jouw aanpak

2 / Jouw grafische identiteit is sterk, of je bent bereid hierin te investeren

3 / Jouw verwachtingen zijn realistisch, je geeft ruimte aan vakkundig werk

 

Ook jouw inbreng krijgt een plaats. Zo werk ik graag samen. Bestaande tools en partners passen erbij. Taken verdeeld, zodat resultaten zich vermenigvuldigen.

camera

→ Het wordt niet makkelijker. Het wordt wel beter.