een internetmarketeer van EEN andere generatie

internetmarketeer

Verwacht je een millennial? Nerdy met bril en hoody, woonachtig in cyberspace. Die in een kort salvo vier technische termen afvuurt?

 

Ik ben Peter T'Hooft, generatie X. De bril staat er wel op. Voor het overige neem ik je mee naar 1988. Toen viel ik in een bad digitale toverdrank. Een overdosis die ondertussen uitgewerkt is. Ik schakel terug soepel van digitaal naar analoog en omgekeerd.

 

In de voorbije dertig jaar verkocht ik drie ondernemingen. Steeds iets met marketing en communicatie. Die had ik daarvoor opgestart.

 

MZT doe ik solo. Hier krijgt m'n expertise en ervaring de vrije loop. Om marketing ineen te puzzelen voor ondernemers die geen tijd hebben. Zo maak ik ruimte voor verademing.

 

Tijd voor online marketing, dat is de richting. Stabiele omzet voor vrije beroepen en lokale handel, dat is de bedoeling. Niet meer dan 9 klanten tegelijk, dat is het maximum. MZT staat dan ook voor omzet, klinkers uitverkocht.

→ Omzet een kwestie van geluk? Ik maak tijd voor jouw verhaal.


Realisaties en referenties

Ik kom gepakt en gezakt met een kwarteeuw marketingbagage. Ettelijke opdrachtgevers passeerden de revue. Ze zochten naar uiteenlopende oplossingen voor marketing en communicatie. Vaak leverde ik een succes af. Af en toe was het minder geslaagd.

 

Ervaring bouw je op. Toppers zijn de bakstenen, een flop de specie. Ik communiceer tegenwoordig rechtuit over wat werkt en wat niet. Zo deel ik m'n bagage. Daarom kan ik nog steeds met elke klant van vroeger door één deur.

 

Via die klanten was ik actief in verschillende sectoren, markten, situaties … Dankzij de ervaringen die ik opdeed, weet ik ondertussen waar ik toegevoegde waarde kan leveren. Stemmen we op dezelfde golflengte af? Dan zal ik graag enkele realisaties en referenties met je delen. Anders niet.

→ Geen tijd voor marketing? Profiteer van mijn ervaring.



concurrenten, ConfratErs en collegæ

Ik werk niet voor concurrerende zaken, kantoren of praktijken. Dat zou niet eerlijk zijn. Je hoort bij het eerste contact of iemand je voor was. Wachtlijst? Dat kan ook.

→ Meer weten? Ga meteen verder.


in het plaatje passen

Je bent een lokaal ondernemer of vrije beroeper. Je wilt het verschil maken in de markt van vandaag. Dat wil je in beeld brengen bij klanten, cliënten of patiënten. Online, zo klikt het nu.

 

Dat plaatje is pas compleet als aan deze drie voorwaarden voldaan wordt:

 

1 / Ik geloof in jouw markante meerwaarde (vraag me niet te doen alsof)

2 / Jij gelooft in mijn toegevoegde waarde (anders heb je mij niet nodig)

3 / Je volgt m'n voorstellen op (of je laat me m'n gang gaan)

 

Zo werken we zinvol samen. Bestaande tools en partners passen erbij. Taken verdeeld, zodat resultaten zich vermenigvuldigen.

camera

→ Het wordt beter. Daarom wordt het ook makkelijker.