Wie is MZT

Mijn naam is Peter T'Hooft. In 1988 viel ik in een bad digitale toverdrank. Een bijwerking van dit voorval is dat ik sindsdien alle papierwerk digitaliseer. Eerst deed ik dat in Filemaker. Sinds Teamleader er is, volg ik dat pad.

 

In 1991 startte ik m'n eerste bedrijf, busybee. Deze grafische studio leidde ik samen met een sympathiek medevennoot. In 2008 verkocht ik m'n aandeel, toen busybee fuseerde met een grotere communicatiegroep.

 

In 2000 begon ik een tweede bedrijf, INXCO. Dit digitaal marketingbureau ging in 2016 op in Primetime Communication. Daar ben ik via MZT verantwoordelijk voor de organisatie en ontwikkeling van de cel digital marketing.


Gedoseerde Blogs

In 2001 publiceerde ik m'n eerste blog. In navolging van copywriter Erik Dams, tikte ik m'n bevindingen over het internet uit in 'verse kronkels'. Sinds enige tijd publiceer ik opnieuw blogs op CATAbLOG, een lifestyle koopgids.

 

> Ga naar catablog.be


Het verschil

MZT wil ondernemingen die het verschil maken, het verschil ook laten maken. Mijn voorkeur gaat naar organisaties die vorm geven aan de markten van morgen. Hierbij hanteer ik drie principes:

  1. Ik werk niet voor concurrerende organisaties
  2. Ik wil duurzaam bijdragen tot zinvolle ontwikkelingen
  3. Ik ben discreet met wat mij wordt toevertrouwd

Mijn omzet komt niet op de eerste plaats. Ik hoor graag meer over een waardevol businessmodel, ook al zijn de middelen beperkt.