TARIEF

Setup

Verwerkingsovereenkomst

DNS-records instellen

Bestaande lijsten verifiëren

Bestaande lijsten importeren

Opt-in via website regelen

E-mailtemplate ontwerpen

Servicepagina's instellen

Gebruikersinitiatie


€ 600

eenmalig

+ € 0 copywriting

Campagne

Content redigeren

Grafische elementen toevoegen

Online proofing

Extra ontvangerslijst verifiëren

 Extra ontvangerslijst importeren

Lanceren & monitoring

Verwerkingsregistratie

Monitoring & relaunch


€ 400

per campagne 

+ € 120 copywriting

Landingspagina

One-pager voor conversies

Instellen domeinnaam en SSL

Content redigeren

Grafische elementen toevoegen

Online proofing

Automatische confirmaties

Open graph voor social share

Privacyvriendelijke analytics


€ 500

per pagina

+ € 120 copywriting

VRAAG NAAR EEN OFFERTE OP JOUW MAAT

Deze tarieven zijn indicatief (en exclusief btw). Ze zijn van toepassing voor gewone campagnes met een database van 500 tot 15.000 contacten. Extra's? Bijzondere omstandigheden? Leads genereren met cold mails? Opleiding? Ik doe eerst een voorstel op maat.

Verrekend volgens een simpel systeem

Vragen over centen en correcte rekeningen? Hieronder vind je vragen en antwoorden over prestaties en de nodige inkopen.


Prestaties


  • Hoe verreken je alles?

    De tarieven zijn een inschatting van de gemiddelde tijd die ik nodig heb. Die tijdsduur reken ik aan volgens m'n uurtarief. Ik factureer het voorgestelde budget en verwerk dit op een lopende rekening. Hier verreken ik de geleverde prestaties via een minutieuze timetracking.

  • Als je minder werk hebt, wat dan?

    Als ik minder werk heb dan voorzien, hou je een tegoed over. Dat kan in de toekomst gebruikt worden voor bijkomende prestaties.

  • Als je meer werk hebt dan voorzien?

    Als ik meer werk heb dan voorzien – waar ik zelf niet de oorzaak van ben – gaat de lopende rekening in het rood. Afhankelijk van het bedrag en onze onderlinge afspraken, kan dat zo een tijd blijven staan.

  • Waarom zijn extra kosten mogelijk?

    Deze tarieven vertrekken van rooskleurige werkomstandigheden: je onderneming straalt met een stijlvolle huisstijl; je website tikt als een Zwitsers uurwerk; je levert inhoud aan die op een staande ovatie onthaald wordt … Vraagt een en ander nog naar een likje roos? Dan haal ik – na overleg – m'n verfpotten boven.


Inkopen


  • Wat kost een mailsysteem?

    Ik maak gebruik van verschillende mailplatformen. Zo'n systeem (een ESP – ofte E-mail Service Provider – noemt een e-mailmarketeer dat) wordt vaak als abonnement aangeboden. Eentje dat ik een warm hart toedraag is MailerLite. Hier vind je hun tarieven.

  • Wie is abonnee van het mailsysteem?

    Abonnementen sluit ik steeds rechtstreeks af voor m'n klanten. Op die manier geniet je van netto-prijzen en kun je ook zonder mij verder, als je dat wenst. MZT ontvangt trouwens geen affiliate-inkomsten op de verschillende tools die ik aanbeveel.

  • Waarom schakel je een copywriter in?

    Ik schrijf regelmatig zelf teksten. Vaak is het een stuk efficiënter en effectiever om in tandem te werken met een copywriter. Dat doe ik sinds 1994 samen met Erik Dams. Zo genieten m'n klanten van de beste teksten tegen de laagste prijs.

  • Kun je ook voor vertalingen zorgen?

    Vanzelfsprekend. Nadat de basisversie goedgekeurd is, zet ik m'n vertalers – ik werk rechtstreeks, niet via een vertaalbureau – aan het werk. Vertalen wordt verrekend per woord, geteld in de brontaal.

  • Wat met fotografie en video?

    Daar kan ik ook voor zorgen. M'n vaste fotograaf-videograaf is Simon van Rhee. Maar ik werk even graag samen met jouw toeleveranciers.

Share by: