Verwerkingsovereenkomst
DNS-records instellen
Bestaande lijsten verifiëren
Bestaande lijsten importeren
Opt-in via website regelen
E-mailtemplate ontwerpen
Servicepagina's instellen
Gebruikersinitiatie
eenmalig
Content redigeren
Grafische elementen toevoegen
Online proofing
Extra ontvangerslijst verifiëren
Extra ontvangerslijst importeren
Lanceren & monitoring
Verwerkingsregistratie
Monitoring & relaunch
per campagne
One-pager voor conversies
Instellen domeinnaam en SSL
Content redigeren
Grafische elementen toevoegen
Online proofing
Automatische confirmaties
Open graph voor social share
Privacyvriendelijke analytics
per pagina
Deze tarieven zijn indicatief (en exclusief btw). Ze zijn van toepassing voor gewone campagnes met een database van 500 tot 15.000 contacten. Extra's? Bijzondere omstandigheden? Leads genereren met cold mails? Opleiding? Ik doe eerst een voorstel op maat.
Vragen over centen en correcte rekeningen? Hieronder vind je vragen en antwoorden over prestaties en de nodige inkopen.
De tarieven zijn een inschatting van de gemiddelde tijd die ik nodig heb. Die tijdsduur reken ik aan volgens m'n uurtarief. Ik factureer het voorgestelde budget en verwerk dit op een lopende rekening. Hier verreken ik de geleverde prestaties via een minutieuze timetracking.
Als ik minder werk heb dan voorzien, hou je een tegoed over. Dat kan in de toekomst gebruikt worden voor bijkomende prestaties.
Als ik meer werk heb dan voorzien – waar ik zelf niet de oorzaak van ben – gaat de lopende rekening in het rood. Afhankelijk van het bedrag en onze onderlinge afspraken, kan dat zo een tijd blijven staan.
Deze tarieven vertrekken van rooskleurige werkomstandigheden: je onderneming straalt met een stijlvolle huisstijl; je website tikt als een Zwitsers uurwerk; je levert inhoud aan die op een staande ovatie onthaald wordt … Vraagt een en ander nog naar een likje roos? Dan haal ik – na overleg – m'n verfpotten boven.
Ik maak gebruik van verschillende mailplatformen. Zo'n systeem (een ESP – ofte E-mail Service Provider – noemt een e-mailmarketeer dat) wordt vaak als abonnement aangeboden. Eentje dat ik een warm hart toedraag is MailerLite. Hier vind je hun tarieven.
Abonnementen sluit ik steeds rechtstreeks af voor m'n klanten. Op die manier geniet je van netto-prijzen en kun je ook zonder mij verder, als je dat wenst. MZT ontvangt trouwens geen affiliate-inkomsten op de verschillende tools die ik aanbeveel.
Ik schrijf regelmatig zelf teksten. Vaak is het een stuk efficiënter en effectiever om in tandem te werken met een copywriter. Dat doe ik sinds 1994 samen met Erik Dams. Zo genieten m'n klanten van de beste teksten tegen de laagste prijs.
Vanzelfsprekend. Nadat de basisversie goedgekeurd is, zet ik m'n vertalers – ik werk rechtstreeks, niet via een vertaalbureau – aan het werk. Vertalen wordt verrekend per woord, geteld in de brontaal.
Daar kan ik ook voor zorgen. M'n vaste fotograaf-videograaf is Simon van Rhee. Maar ik werk even graag samen met jouw toeleveranciers.
Met e-mailmarketing naar duurzame klantenrelaties.
MZT staat voor omzet, klinkers uitverkocht.
Privacy en no-cookies? Lees de
bijsluiter
…