In een ideale wereld beschikt jouw onderneming over een duidelijke positionering, een stijlvolle huisstijl, een interessante website, sociale media … Dat moet in orde zijn voor je een e-mailing verzendt.
Waarom je een huisstijl nodig hebt? Het zorgt voor herkenning. Het geeft een eigen karakter aan jouw verhaal. Het maakt je communicatie makkelijker.
Huisstijl bijwerken of nieuw ontwerp? MZT begint bij de bestaande situatie. Van daaruit organiseer ik het gebruik en zorg ik – als dat nodig is – voor creatieve extra’s.
Ik ontwerp al eens een logo. Ik bouw al eens een site. Ik doe al eens iets op sociale media. M'n echte toegevoegde waarde kom je vooral tegen als ik met jouw e-mailmarketing aan de slag ga.
Indien je al samenwerkt met een vormgever, communitymanager of een webbouwer … houden zo. Ik geloof in taakverdeling, zodat jouw resultaten zich vermenigvuldigen! Als het niet anders kan, zorg ik wel voor een oplossing.
Levert jouw site verse content? Begin bij een goed systeem. Zorg voor een goed verhaal. Voeg zinvol beeldmateriaal toe. Ga verder en verbeter voortdurend.
Ik breng bestaande websites en webshops op orde. Heel af en toe bouw ik zelf nog eentje. Mijn uitgebreide ervaring met verschillende systemen komt hierbij goed van pas.
Verwacht geen one-stop-shop
Vraag me wat je wilt over e-mailmarketing en ik zoek een antwoord. In de marge wil ik je site wel helpen onderhouden, iets posten op sociale media, online adverteren … Voor andere vragen werk ik graag samen met gelijkgestemde experten. We hebben het er nog wel over.
Verwacht geen toverij
Ik ga je de hemel op aarde niet beloven. Meer nog, ik durf klanten al eens te ontmoedigen. Zeker als ik zie dat ze iets trachten te bereiken dat onhaalbaar is. Verwacht je hocus-pocus? Dan ga ik je met plezier teleurstellen.
Verwacht geen opus magnum
"Perfectie kun je niet bereiken", orakelde Salvador Dalí ooit. Ik voeg eraan toe: het is nefast om te verdwalen in de ontelbare mogelijkheden waarin iets geformuleerd of vormgegeven kan worden. Natuurlijk geef ik mezelf zo geen vrijgeleide voor slordig werk. Begrijp je wat ik bedoel?
Ken je de belangrijkste marketingregel? Doe je niets, dan gebeurt er niets. Je moet nieuwe klanten benaderen. Je moet bestaande klanten heractiveren.
Resultaten worden doorlopend opgevolgd. Als het nodig is stuur ik meteen bij. Ondertussen leef je met MZT de privacyregels na.
Met e-mailmarketing naar duurzame klantenrelaties.
MZT staat voor omzet, klinkers uitverkocht.
Privacy en no-cookies? Lees de
bijsluiter
…